Kamikazi-n jos, Tribun bolînd!

Atențiune, atențiune, puneți-vă măștile de protecție! Tribunul a început să erupă din nou flegme și rahat. Numai că nu s-a calibrat corect și, în loc să ne scuipe pe noi, cum merităm, a defecat oral pe sticla de la Realitatea TV. Motivul: după dezvăluirea noastră, ANI (Agenția Națională de Integritate) s-a autosesizat și i-a deschis un dosar de cercetare a averii lui Vadim. Le mulțumim pe această cale colegilor (de breaslă) de la RTV care nu au suflat un cuvînt de Kamikaze, citînd doar “articole de presă”. Sigur, e mare lucru că au recunoscut, cu ocazia asta, că facem presă. Era mai corect dacă citau “articole de presă pe bune”, dar merge și așa.

Nu părăsiți incinta Kamikaze, urmează să demontăm minciuna lui Vadim, care a spus că nu a semnat contractul de publicitate despre care am scris noi.

P.S. Dacă aveți probleme cu accesarea kamikazeonline.ro, insistați, avem unele mici probleme de hosting.

Un răspuns to “Kamikazi-n jos, Tribun bolînd!”

  1. baby jane Says:

    hai sa-ti zic eu care e culmea disperarii: sa ai titluri de presa citate pe ziare.ro si realitatea.net – surorile mai panarame de trust.

    acu, poate m-am grabit eu si-am baut de bucurie ca-l leaga pe cashu, da inainte titlurile din academia catavencu nu erau niciodata „citate” in cotidian.

    mi se pare mie sau se aude o grasanca care canta.

    si da georgilor calinestilor. cacofonia e intentionata.

Lasă un răspuns

