Dragă Dan Voiculescu, ca blogăr îmi permit

Îmi permit să te abordez. Ca blogăr tu, zic, că eu sînt un biet profan în domeniu. Deci, dragă blogăre Dan, vreau să-ți spun că mogulul Voiculescu are o politică inafilibilă de angajări în trust. Uite, de exemplu, îl știi pe unu’ Mihai Vasilescu, de la Financiarul? Nu? Nici eu. Și nici nu aș fi aflat de el, dacă nu aș fi citit un super-articol semnat de el. Atît de tare mi-a plăcut, că nu m-am lăsat pînă nu am descoperit și sursa lui, una super de încredere. Oricum, să știi, super-băiat Vasilescu ăsta, jurnalist adevărat: nu și-a deconspirat sursa nici o clipă! Respect și aferim! Dane, că aici voiam, deci, să ajung: dacă te întîlnești cu mogulul Voiculescu, zi-i să-i dea lui Vasilescu ăsta o primă din partea mea. Te rog mult. Pup!

30 răspunsuri to “Dragă Dan Voiculescu, ca blogăr îmi permit”

  1. baby jane Says:

    hai ma ca nu seaman deloc cu al vostru. sunt doua virgule noi noute acolo!

  2. Iobagul fugind Says:

    dom’le, daca aveai feisbuc iti dadeam un „like” pe dezvaluirea asta!

  3. Mary Says:

    bai, da’ mai teminati cu evaziunea asta care de fapt nici macar nu e evaziune!! eu m-am saturat de subiect. de parca v-a apucat pe toti acuma grija bagatului de bani la bugetul de stat. nu mai are udrea posete?
    PS eu asta fac toata ziua: caut metode sa dau cat mai putini bani la stat respectand legea, pentru mine si pentru altii. asta nu se cheama evaziune, se cheama sa fii mai destept ca statu (a se vedea cine-i statu). asta face vantu de cand vindea pufuleti, dupa revolutie. n-a incalcat nici o lege, da’ a dat „tunuri” maretze, ca e statu retardat si nu reglementeaza sau reglementeaza aiurea.
    PS2 voi parca trebuia sa ma faceti sa rad, nu? faza cu Urzica era pentru trafic, bai, Prisacariu?

  4. Mary Says:

    eh. nimica. am avut o zi grea si tocmai vin de la o intalnire cu oameni evazionisti. te prinzi tu, eventually.

    • prisacariu Says:

      nu te mai întîlni cu evazioniști la ore așa tîrzii, sigur o să ai coșmaruri. vezi-te și tu cu ei, ca orice om normal, ziua-n amiaza mare, la birou, cînd se semnează contracte. ce dumnezeu, să te învăț eu?

  5. Mary Says:

    contractele se semneaza ziua, treaba se face la ore tarzii, cand mai doarme presa. vrei sa scot „evazionistii” la lumina zilei? sa am un job normal si sa dorm pe fusul orar al Romaniei? ce naiba? de parca tre’ sa te invat EU ..

    • prisacariu Says:

      ne înțelegem de minune:). și, ca să nu rămîn dator: cînd evazioniștii care se dau deștepți în dauna statului vor face, cu adevărat, servicii publice, o să fiu fan „fiscal anarchy forever”. pînă atunci, lasă-mă să nu cred în băieții ăștia plini de șmecherie

  6. Mary Says:

    ei nu se dau destepti, doar profita de faptul ca e statul prost. nu vor sa faca servicii publice, ei vor sa faca bani. daca pot sa faca bani muuuulti, legal, desi in alte parti n-ar putea, o sa faca. ca e statul nostru prost. „statul” pe care l-a ales 50+1% din romani, sau cat or fi fost.
    PS: presa se exclude, dupa parerea mea, presa tre’ sa fie in proprietatea poporului, cum erau societatile de pe Rasdaq, pe piata de capital, la inceput [asa cred, ca eram mai tanara si stiu de la altii]

    • prisacariu Says:

      surpraiz, surpraiz: ce fac ei NU e legal. și ei știau asta. și, da, era ilegal și pînă acum. și, da, statul știa asta (indiferent de cine era la putere) și nu făcea nimic să-i fu*ă. dar, așa cum evazioniștii nu s-au plîns pînă acum că statul îi protejează, nici acum nu au dreptul să se văicărească: „vai, vai, statul ne omoară, e crimă politică!”

  7. Mary Says:

    bai, prisacariu!!! aia de au incalcat legea sunt evazionisti. daca i-a lasat statu/justitia sa scape, asta e o poveste. io iti zic tie de „evazionisti” gen vantu, care n-au incalcat nici o lege. au gasit brese, de genul drepturi de autor, PFA, ONG, fundatii, etc. ca sa nu plateasca impozite imbecile. ca sa nu adune STATU bani!!! ca a adunat destui la privatizarile OMV, EON, CEZ, Enel. intreaba-l pe DIP sau pe Videanu

  8. Mary Says:

    PS: nu lucrez pentru vantu, pe cuvant. lucrez pentru unii mai bogati ca el, dar mai putin puternici

  9. Mary Says:

    obsedatule 🙂

  10. Mary Says:

    true.. da’ si voi.

  11. Mary Says:

    mda. dezmortiti-va voi bine si va mai zic de „evazionisti”. dupa ce-mi fac si eu un kamikaze in domeniu si plec de-aici. 🙂 pana atunci, faceti si voi poporu sa rada

  12. Mary Says:

    asa sa fie. am doua baxuri de tuborg pregatite pentru redactie. m-am procopsit cu ele de la un concert sponsorizat. le pastrez sa vi le dau cand o fi, ca io nu beau bere blonda la 0.33. am zis.

  13. Mary Says:

    nu e bai asa… de ce esti sceptic? io nu-s pe moarte, ca am aprox 3j de ani, si nici evreica. nici macar roscata. nici blonda. va dau berea, dar numa daca va faceti treaba aia de ziceam. mai lasa RC-ul si evaziunea ca nu ne-ntereseaza prea mult.

    • prisacariu Says:

      pe unii da, pe alții ba

    • baby jane Says:

      ba pardon. pe mine ma intereseaza.

      uite astazi, daca ii baga la zdup pe casuneanu & (pa)co ma imbat cu un vin rosu. am zis. Howgh! 😀

      io sunt un fel de proasta satului pe care a invatat-o ta-su ca binili invinge si ca dreptatea aia chioara bajbaie intr-un final in directia corecta. si stau si-astept. le-o datorez multora: sa stau, s-astept si sa ma bucur crestineste de raul cui trebe.

      Am o sticla de vin in minte pentru fiecare coropisnita din asta (care coropisnita are si ea rolu’ ei in ecosistem da mai si moare). Deci muriti in pana mea, ca sa mai beau si eu.

  14. Popa Says:

    Lasă-i, săracii, să zică, că doar de-aia s-a inventat Caţavencu fără filtru. De-aia s-a bătut domnu’ Cuza cu nemţii la Rovine, ca să avem noi ăştia micii presă democratică, să aibă tot omu de unde să aleagă ce vrea să citească. Astea-s realizări obtinute prin sacrificii.

    Eu zic că orice fel de bagabonţeală ne interesează, indiferent a cui.

  15. VanGhelie Says:

    asta inseamna sa fii Cool Mogul

Lasă un răspuns

